utorok 2. decembra 2008

Kydex-prvé skúsenosti

Konečne dorazila zásielka Kydexu tak môžem testovať a učiť sa na vlastných chybách :) začneme teda piecť :-)





Takto to vyzerá po pár minútach na cca 180-200C, bohužial som nemal k dispozícii termometer takže som sa spoliehal na stupnicu na elektrickej rúke (tipujem odchýlku cca +/- 10-20C). Tu vidíte ako sa kydex pomaly začína krútiť.











Tu je ďalší stav, skrútil sa ešte viac, to je znak vnútorného pnutia, ktoré narastá, aby sa neskôr uvoľnilo.


























Takto vyzeral prvý lis kým som prišiel na to, že tvarovania za tepla je extrémne náchylné na úplne rovný a bezchybný povrch lisu (v mojom prípade povrchu použitej karimatky)

















A takto nejako dopadol polotovar púzdra..ktorý som však musel znova zohriať, výsledok sa dostavil tak na 3-4 pokus.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára