nedeľa 7. decembra 2008

Bk2-nový kabátik diel II

Pokračoval som v dokončení svojho prvého kydexového púzdra. Vymeral som otvory na nity tak aby sa púzdro dalo upevniť aj na MOLLE systém. Predvŕtal som vymerané otvory najprv malým vrtákom. Išlo to celkom dobre, kydex sa veľmi dobre opracováva a napriek tomu je naozaj veľmi odolný voči mechanickému poškodeniu.



Diery som prevŕtal tak aby do nich voľne vošli nity, kedže v kydexe je pnutie, treba tomu venovať patričnú pozornosť.








Takto to vyzerá z opačnej strany, z ktorej budem roznitovávať hlavičky nitov.







Týmto jednoduchým nástrojom som nity roznitoval. Nakoniec už nasledovalo len orezanie konečného tvaru púzdra, prebrúsenie a zahladenie hrán...



Takto vyzerá konečný výrobok aj s názornými možnosťami upevnenia na výstroj



Nôž je už predaný.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára