nedeľa 26. októbra 2008

Cudy na predaj

Zostalo mi zopár polotovarov zaujímavého noža Cuda. Vrchné dva sú polotovary, spodný už je leštený a brúsený. Dĺžka je okolo 17cm, dobre nabrúsený je naozaj dobrý pomocník, dá sa výborne nabrúsiť a dobre drží ostrie. Je vyrobená z ocele 420 HC.

Tento som momentálne dokončil aj s rúčkou z bieleho paracordu. Je z toho celkom pekný nôž na denné nosenie a priamo si pýta púzdro na krk. Mám objednaný Kydex, takže tu najbližšie uvidíte ako to vyzerá ako "neck knife".





















Všetky cudy sú už predané.

3 komentáre:

  1. kolko stojí tá nebrúsená cuda?

    OdpovedaťOdstrániť
  2. aj ja by som mal zaujem o cuddu spolu s kydexovym puzdrom. kontakt patuloz@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. je ešte Cuda na predaj?
    baratona@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť