sobota 14. augusta 2010

Cuda - Baracuda


Ako som už spomínal skôr chystal som dva nové kúsky. Tanto čepeľ však bola trochu nad moje sily a v kombinácii s oceľou D2 sa mi nedarilo tak ako som si predstavoval. Skôr ako som tanto čepeľ stále dookola vybrusoval a skracoval čepeľ týmto procesom, napadla ma myšlienka, vyrobiť kópiu noža Cuda, z ktorého mi ešte zostal jeden originál. Našťastie sa Cuda vošla ešte do rozmerov nepodarenej tanto čepele a takto vyzerá polotovar, ktorý z toho vzišiel:


Fotené je to len narýchlo kompaktom, keď ho dokončím spravím mu aj pekné foto :) Na originálnej Cude mi trochu  vadila na môj vkus tenká čepeľ, tak moja Baracuda, ako som ju pomenoval nebude svojmu menu robiť hanbu.
A takto vyzerá originál

2 komentáre:

  1. ahoj, paci sa mi tvoj blog,aj tie pazuriky ma zaujali to si nasiel tu na Slovensku?? mozem sa este spytat odkial kupujes (zhanas) nezakalenu ocel (O2,D2 a pod.) na výrobu nožov? Vdaka. Tiez mam chut si vyrobit nieco pre seba.
    s pozdravom Gaspo

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj Gaspo. Dakujem za tvoj komentar. Pazuriky som nasiel nahodou ked ma to tahalo do lesa na jeden blizky kopec. D2 som mal kupenu ako zvysky od kamarata, da sa myslim zohnat aj na slovensku ale cena asi bude dost vysoka.Mam slubenych par starych katrovych pil tak sa chystam skusit urobit kopiu BK9 a ked sa podari tak bude BK9 aj z D2. Zacal by som mozno na tvojom mieste nejakou uhlikovkou ta D2 to je aj bez zakalenia a poriadnych strojov makacka na opracovanie.

    Marek

    OdpovedaťOdstrániť