nedeľa 26. októbra 2008

Krásny kúsok od Camillusu

Tento krásny kúsok vznikol dokončením polotovaru noža od firmy Camillus. Nôž vznikol na zakázku ako dar pre nášho šéfa tímu. Ma rúčku z čiernej micarty, je preleštený a na chrbte čepele nesie logo našeho tímu "Avis Team". Logo je gravírované laserom. Vedľa loga sa nachádza insignia výrobcu čepele, firmy Camillus.

Musím povedať, že tento nôž na mňa urobil dojem už keď som rozbalil samotnú čepeľ. Keď som však dokončil rúčku, bol som úplne ohromený. Tak veľmi som si ho chcel nechať... :-)
Čepel je z kalenej uhlíkovej ocele 0170-6C tvrdosti 58-59 HR. Už aj slušná dĺžka 372 mm a hrúbka 5,2 mm dáva tušiť skryté možnosti tohto noža. Tu vám ponúkam ešte niekoľko detailných záberov. Chcel som aby bolo na chrbte čepele vidno "hrubosť" tejto ocele.

Detail gravírovaného loga.









Ešte ceľkový pohľad na nôž




Mám na predaj ešte jeden ešte nespracovaný kus. Ak máte záujem kontaktujte ma.

P.S.: a Johnymu samozrejme ďakujem za dobré fotky aspoň v rámci možností, ktoré sme narýchlo mali k dispozícii

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára